Naziv: Projekt uvođenja IKT rješenja za unapređenje poslovnih procesa u poduzeću Monterra d.o.o.
Opis projekta
Novi projekt informatizacije poslovanja poduzeća Monterra odgovor je na značajan rasta poduzeća i potrebe za modernizacijom postojećih poslovnih usluga. Projektom će se optimizirati, integrirati te informatizirati osam ključnih poslovnih procesa poduzeća te postići smanjenje administrativnog tereta za sve djelatnike. Sve navedeno će osigurati daljnji rast i razvoj tvrtke te ojačati trenutnu poziciju na domaćem i međunarodnom tržištu uz ostvarenje pozitivnog utjecaja na ciljane skupine i krajnje korisnike: zaposlenike i poslovne klijente.
Ciljevi projekta
Opći cilj projekta je ostvariti još višu razinu kvalitete poslovanja kroz primjenu suvremenih tehnologija kako bi Monterra d.o.o. postao vodeći proizvođač mreža i izvođač zaštite pokosa u regiji (Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini), ali i nastavio širenje na tržišta Europske unije.
Specifični ciljevi projekta su:
- Optimizacija osam poslovnih procesa kako bi se ostvarili niži troškovi poslovanja koji trenutno nastaju uslijed konstantnog rasta poslovanja.
- Unapređenje kapaciteta i znanja djelatnika poduzeća za korištenje nove IKT opreme
Dobivanje bespovratnih EU sredstva za uvođenje IKT rješenja rezultirat će višestruko pozitivnim učincima na razini poduzeća i šire zajednice:
- Povećanje učinkovitosti poslovanja poduzeća i to kroz racionalnije korištenje ljudskih resursa, energije i smanjenja administrativnih troškova poslovanja
- Povećanje poslovnih prihoda poduzeća i širenje na inozemna tržišta
- Daljnje povećanje broja zaposlenih
Projekt je realiziran provedbom sljedećih aktivnosti
Aktivnost 1 – Uvođenje IKT poslovnih rješenja namijenjenih optimiziranju poslovnih procesa poduzeća putem holističkog modularnog softvera (ERP), softvera za računovodstvo i financije te pripadajućeg hardvera
Aktivnost 2 – Implementacija IKT rješenja za unapređenje procesa geotehničkog i geodetskog planiranja i projektiranja
Aktivnost 3 – Nabava posebnog softverskog rješenja za uvećanje i čitanje ekrana računala
Aktivnost 4 – Prilagodba za rad djelatnika s novim IKT rješenjima
Aktivnost 5 – Upravljanje projektom
Aktivnost 6 – Promidžba i vidljivost
Razdoblje provedbe projekta: 1.12.2019. – 1.12.2020.
Ukupna vrijednost projekta: 1.100.188,00 HRK (s PDV-om)
Bespovratno sufinanciranje: 574.799,83 HRK
Više informacija o projektu (kontakt osoba):
Josipa Zrnc
Svetonedeljska 19a, 10430 Samobor
Tel: +385 1 4854 337
e-mail: josipa.zrnc@monterra.hr
Poveznice:
Operativni program Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. – http://www.strukturnifondovi.hr
Strukturni fondovi – https://strukturnifondovi.hr/eu-fondovi/esi-fondovi-2014-2020/op-konkurentnost-i-kohezija/
Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije – https://razvoj.gov.hr/