Zaštita pokosa sidrima duljine L=3,0 m i 4,5 m i mlaznim betonom debljine 10 cm.



Zaštita pokosa sidrima duljine L=3,0 m i 4,5 m i mlaznim betonom debljine 10 cm.
U tijeku je opsežna sanacija deset usjeka na jednoj od najvažnijih željezničkih dionica u Hrvatskoj – pruzi M604 Oštarije – Knin – Split. Izvodima i geotehničku stabilizaciju pokosa s ciljem povećanja sigurnosti, trajnosti i pouzdanosti željezničkog prometa. Radovi uključuju primjenu klasičnih i samobušivih sidara, kao i ugradnju nosive mreže za zaštitu od odrona. Ovakva kombinacija
Pročitaj više – – > from Sanacija usjeka na pruzi M604 Oštarije – Knin – Split
U sklopu geotehničkih radova na stabilizaciji terena, izvodili smo pripremu dvaju pokosa korištenjem specijalizirane mehanizacije – spyder bagera, koji omogućuje rad u teško dostupnim i strmim područjima. Radovi obuhvaćaju bušenje i ugradnju sidara duljine 4 metra, čime se osigurava stabilnost pokosa i sprječava pokretanje nestabilnih masa tla. Istovremeno ugrađujemo kokosovu protiverozijsku prostirku, koja služi za
Uspješno smo završili drugu fazu zahtjevnog projekta geotehničke stabilizacije terena te započeli radove na trećoj fazi. Projekt obuhvaća izvedbu zaštite pokosa s ciljem sprječavanja erozije i povećanja sigurnosti prometne i građevinske infrastrukture u neposrednoj blizini. U sklopu druge faze izvedeno je preko 6.000 metara štapnih sidara promjera Ø32 mm, čime je osigurana stabilizacija najkritičnijih dijelova